Patronaty i Partnerzy

Patronat Honorowy

Patronat Medialny

Partnerzy

Partner Strategiczny

PKO BANK POLSKI 

PKO Bank Polski jest największym bankiem w Polsce i jedną z największych instytucji finansowych w regionie. Nasza siła oparta jest na trzech silnych filarach: segmencie detalicznym, korporacyjnym i inwestycyjnym. Mimo odmiennej specyfiki każdego z tych obszarów, łączy je pełna koncentracja na potrzebach klientów i zapewnianiu im obsługi najwyższej jakości.

Satysfakcja rosnącego grona naszych klientów dowodzi, że można pogodzić z pozoru sprzeczne cechy: tradycję z nowoczesnością i najwyższą jakością, największą na rynku skalę działania z wyjątkową elastycznością oraz personalizacją rozwiązań i modelu obsługi.

W ostatnich latach w Grupie PKO Banku Polskiego dokonała się jakościowa zmiana w zakresie atrakcyjności i konkurencyjności oferty oraz doskonalenia obsługi w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów. Była ona wsparta projektem kompleksowej rewitalizacji marki Banku i nową komunikacją marketingową.

Spójne działania sprawiły, iż logo „PKO Bank Polski” jest dziś gwarancją trafnego wyboru partnera, który nie tylko dostarcza odpowiednich produktów i usług, ale także aktywnie wspiera w podejmowaniu finansowych i biznesowych decyzji. Profesjonalizm i doświadczenie naszych doradców pozwala im spełniać oczekiwania klientów i proponować im najlepsze rozwiązania.

URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO 

Samorząd Województwa Wielkopolskiego prowadzi politykę rozwoju województwa w sferze gospodarki, jak również edukacji, kultury i dziedzictwa narodowego, sportu i turystyki, ochrony zdrowia i opieki społecznej, transportu. Dysponuje własnym budżetem oraz pulą środków z Unii Europejskiej. Zarządzanie funduszami europejskimi i ich efektywne wykorzystanie dla zrównoważonego rozwoju całego regionu jest dziś priorytetowym zadaniem samorządu województwa. Dla tego jednymi z ważniejszych są inwestycje w rozwój komunikacji, średniej przedsiębiorczości, wpieranie postępu technologicznego i innowacji oraz działania wspierające rynek pracy. Samorząd Województwa współpracuje także ze strukturami samorządu regionalnego w innych krajach oraz z międzynarodowymi podmiotami, zrzeszeniami regionalnymi i sieciami międzynarodowymi. Stąd obecność województwa na międzynarodowych, prestiżowych targach czy wystawach oraz zaproszenie wielkopolskich przedsiębiorców do udziału w misjach gospodarczych .

POZNAŃ — CITY OF WORK AND CITY OF PLAY

Poznań to ponad półmilionowa metropolia, która leży w najbardziej rozwiniętej części kraju. Bliżej stąd do Berlina, niż do stolicy Polski. Stolica Wielkopolski stawia na technologię osiągania sukcesu podpartą 1000-​letnią tradycją skuteczności — tu nawet najbardziej ambitne przedsięwzięcia i najodważniejsze wizje mają największe szanse powodzenia. Tutaj narodziło się państwo polskie, a rozpoczęte w Poznaniu powstanie wielkopolskie było jedynym zwycięskim zrywem niepodległościowym w Polsce i potwierdzeniem wyjątkowej zaradności Poznaniaków.

Dostępna infrastruktura sportowa pozwala na organizację najważniejszych międzynarodowych wydarzeń sportowych. Poznań był jednym z Miast — Gospodarzy UEFA EURO 2012™, tutaj także znajduje się jeden z najpiękniej położonych torów regatowych na świecie. W stolicy Wielkopolski organizowany jest także największy w Polsce bieg uliczny — słynny Poznań Maraton. Poznań znany jest też w całej Europie dzięki najlepszym w Polsce kibicom piłkarskim, fanom Lecha Poznań.

Ale poznańską markę mają też najważniejsze i największe imprezy targowe w Polsce, a także popularne wydarzenia kulturalne np. „maltafestival” , Animator Festiwal, Ethno Port Festival czy Transatlantyk. 

A ponieważ równie skutecznie realizujemy zawodowe wyzwania, co kreatywnie spędzamy wolny czas, zwykle myślimy o Poznaniu City of Work & City of Play.

TVP 3 POZNAŃ 


Radio Poznań 

CENTRUM EDUKACJI DZIECIĘCEJ

Centrum Edukacji Dziecięcej to projekt obejmujący zarówno bogatą ofertę książkową adresowaną do dzieci do 9. roku życia, jak i liczne działania kierowane do opiekujących się nimi dorosłych. Od 17 lat nieprzerwanie wspieramy rodziców i nauczycieli w rozwijaniu umiejętności ich podopiecznych. Naszą misją jest zapewnienie dzieciom „lepszego startu” poprzez wyposażenie ich w starannie przygotowane materiały edukacyjne, umożliwiające wszechstronny rozwój. Proponowane przez nas poradniki, ćwiczenia, pierwsze czytanki, wycinanki, kolorowanki, słowniki i książki encyklopedyczne cieszą się uznaniem Czytelników dzięki wartościowym treściom i ciekawej, zachęcającej do pracy formie.

Wszystkie książki Centrum Edukacji Dziecięcej opatrzono czytelnym logo i kolorowym paskiem ułatwiającym dobór tytułów do możliwości rozwojowych dziecka. Żółty pasek oznacza propozycje dla najmłodszych (do 3. roku życia), zielony – ofertę dla przedszkolaków (do 6. roku życia), natomiast książki z niebieskim paskiem przeznaczone są dla dzieci z pierwszych klas szkoły podstawowej (od 6. do 9. roku życia).

Niezależnie od oferty książkowej, obejmującej łącznie około 480 tytułów, Centrum Edukacji Dziecięcej podejmuje różnorodne działania na rzecz rozwoju i edukacji dzieci, rodziców oraz nauczycieli. Budujemy programy edukacyjne, propagujemy inicjatywy pedagogiczne i aktywizujące metody pracy z dziećmi, integrujemy działania różnych środowisk oraz grup społecznych celem propagowania kultury pedagogicznej.

TEATR NOWY IM. TADEUSZA ŁOMNICKIEGOPOZNANIU 

Choć widownia teatru przy ul. Dąbrowskiego 5 – wtedy nazywanego jeszcze Teatrem im. Modrzejewskiej – po raz pierwszy zapełniła się 14 września 1923 roku, to jego artystyczny profil zarysował się wyraziście dopiero 50 lat później, wraz z objęciem stanowiska dyrektora przez Izabellę Cywińską, późniejszą Minister Kultury w pierwszym “solidarnościowym” rządzie wolnej Polski. To w okresie jej 16-​letniej dyrekcji (19731989) Teatr Nowy stał się nie tylko miejscem rozrywki, ale i trybuną dla tych, którym starano się odebrać prawo do głosu.

Od 2011 roku poznańską sceną zarządza Piotr Kruszczyński, dbając o kontynuację istotnego dialogu zapoczątkowanego przez jego wielką poprzedniczkę. W nowych warunkach politycznych i społecznych scena przywraca tradycję teatru obywatelskiego i przyciąga twórców wrażliwych na aktualne problemy.

Dzięki mariażowi doświadczenia i młodości zapraszanych reżyserów, Teatr Nowy w każdym sezonie może zaoferować swojej publiczności zróżnicowany repertuar oparty o współczesną dramaturgię i nowoczesne interpretacje klasyki. Choć większość spektakli Nowego powstaje z lokalnych inspiracji, ich festiwalowe sukcesy świadczą o głębokim, uniwersalnym przesłaniu.

Ważniejsze realizacje: “Dwunastu gniewnych ludzi” — adaptacja klasycznego tematu filmowego, ukazująca mechanizm bezwzględnej konkurencji; “Dom lalki” — postibsenowska wariacja na temat świata kultury pop; „Gorączka czerwcowej nocy” — paradokumentalna opowieść rozprawiająca się z mitem antykomunistycznego zrywu z 1956 roku w kontekście dzisiejszych problemów społecznych; cykl “Jeżyce Story” — zainspirowany autentycznymi biografiami współczesnych, “niepokornych” mieszkańców miasta; „Obwód głowy” — przypominający o dramacie tysięcy polskich dzieci przymusowo wcielanych do niemieckich rodzin, który stanowi przyczynek do dyskusji o odradzających się w Europie ruchach nacjonalistycznych; “Dziady” — polski arcydramat romantyczny przeniesiony w realia amerykańskiego abolicjonizmu i konfliktów na tle rasowym.

Partner strategiczny

Partnerzy honorowi

Partnerzy medialni

               

                                                                                   

Partnerzy